14 november 2009 - Vem är du...?

    Fick en kommentar här på bloggen;


Anonym om 12 november 2009 - Jag har blivit motbevisad - igen!:
är detta verkligen på riktigt?? ska du och lilla johnny ha barn????????? helt chockad nu.. waaaaah!
    Ingen aning vem det är som undrar, men svaret är Ja! Han har varit och spritt sin säd den lille... Det är helt på riktigt. Vem är du som undrar??



    Morgonen började tidigare än jag hade väntat mig, fast bara en kvarting typ. Sara ringde kvart i nio, full, och berättade om lite läskiga saker som hon hade upplevt under kvällen. 30 minuter senare hoppade jag in i duschen snabbt för att göra mig klar inför pappa och Andreas ankomst. De var snart här och vi gav oss iväg för att hämta vitvarorna som ska till Åsa. Andreas hade ringt stället förra helgen och frågat om han borde reservera kärra för transporten, men de sa att Nej, det skulle inte behövas. Hade ALDRIG hänt att alla tre var utlånade samtidigt så det var ingen fara! När vi kommer dit, vad tror ni? Joodå, alla tre är utlånade. Jag, men gravhormoner att heta duga (+att jag var väldigt hungrig) fick verkligen ta mig i skinnet för att inte hoppa på gubben bakom disken som inte kunde säga annat än "Beklagar...". Så vitvarorna får komma nästa helg istället!

    Men ner till Åsa åkte vi i alla fall och jag hämtade med mig lite saker hem som jag glömde sist t.ex. tvättställ och tvättkorg. Sedan åkte vi till Coop i Kungsbacka och shoppade loss. Eller ja, Jag shoppade loss med pappas kort. Johnnys favoritfras på svenska (- och min med, även om jag aldrig skulle erkänna det); -"Pappa betalar..".
    När jag kom hem efter detta bestämde jag mig för att jag var trött på att lägenheten var smutsig, så jag började städa. Vek alla kläder, slet fram dammsugaren och körde den över alla golv + soffan. Skurade alla golv och tvättade toaletten och handfatet med Cillit Bang och en trasa. Vädrade också sängkläderna och de behövs verkligen tvättas på fredag då jag har nästa tvättid (hoppas ingen liten virrig japan snor den denna gången...) Nu har jag i alla fall precis lagat mat och sitter och äter potatisgratäng ocg kassler! Mycket gott :D


Ate logo :)

Kommentarer
Postat av: michelle

oj, glömde visst skriva in mitt namn men det var jag som skrev. och jaag är fortfarande chockad! men kul:)

2009-11-14 @ 22:46:30
URL: http://finest.se/michellesmedman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0