2 september 2012 - Söndag

Vilken söndag det är idag! Jag är totalt förslappad och har inte ens tillräcklig motivation för att resa mig ur soffan, förutom när nödvändigt då, t.ex. matdags, toalettpaus etc. Och ute pissregnar det och har gjort sen vi vaknade, så det är ju ingen idé att ens fundera på att gå ut. Stackars Julia är ju lagom ostimulerad, taskigt väder och en dötrött morsa. Ingen bra kombination! Nu ligger hon dock och sussar på soffan här bredvid mig, lilla hjärtat. Man kan bli trött även om man inte gör så mycket, uppenbarligen. ^^
 
Jag känner mig verkligen inte i toppform idag. Är gräsligt trött (mitt eget fel, jag vet!) och det är tungt att andas idag. Lillan ligger på något otrevligt sätt i magen så jag blir anfådd av minsta lilla ansträngning. Jobbigt! Men inte jättelångt kvar nu, halleluja! Och sen börjar det, på riktigt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0