4 oktober 2012 - Torsdag

Idag händer inte så mycket, vad jag vet. Det regnar. Hur mycket som helst, typ, så jag tänker nog undvika att gå ut alls så länge det går. Gärna hela dagen! ^^
Igår var vi med Tessie och Albin hela dagen. Var över efter frukost och drack en kopp kaffe - och kollade in ännu en amnormt stor spindel som Tessie fångat in. Vidrigt! - och sen följde vi med till BUM där Albin fick träffa farbror doktorn. Gick jättebra, precis som jag visste! ;) Jullan och jag väntade i lekrummet där hon gick bananas med alla leksaker. Tyvärr är jag aningen otymplig så kan inte riktigt leka med henne som förr. Men hon är mycket förstående för att bara vara 2 år och 9 månader :)
När vi var färdiga vid doktorn åkte vi runt och raggade upp lite gratisboxar, från Apoteket och Babyproffsen. Fick en hel del roligheter och "bra-att-ha" - saker till Lillasyster. Älskar gratis! :) Sen vart det lunch och både Julia och Albin somnade i bilen sen. Väl hemma bäddade vi ner dem på varsinn sida i soffan och där låg dem och sov ett bra tag medan vi läste "Vi föräldrar" - från en av gratisboxarna!
 
När de vaknat var det snart dags för middag, så vi gick över till oss för jag hade tinat köttfärs i kylen. Rörde ihop spaghetti och köttfärssås med oliver, champinioner och vitlök bl.a. i. Mycket smaskigt! :) Strax innan 20 traskade Tessie hem med Albin på armen då det var dags för honom att sova. Jag och Julia tog en snabbdusch innan det var dags för även henne att sova! :)
 
 
Näspussar är myys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0