30 juni 2012 - Mitt i dagen

Lunchen är intagen och Julia ligger och sover! Det är städ+tvättdag här hemma och eftersom jag är gravid så blir det till att sambon får göra det mesta ^^ Nädå, jag försöker hjälpa till så gott jag kan, men lyssnar ju mer på min kropps signaler nu än vad jag gjorde innan jag blev gravid!
Det är väl det som står på agendan idag. Städa och tvätta alltså. Det är ju helt ok väder, så tänkte ta med mig Julia ut och stanna där ett bra tag. Kanske tillochmed bre några mackor att ha med så kan vi äta mellis i solen. Alltid mysigt! :) Har egentligen inte så mycket att skriva mer, så avslutar här! :)

Slänger in en bild från förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0