30 juni 2012 - Gårdagens inköp

Jag var helt slut i kroppen igår!
Andreas, min bror, ringde nämligen och frågade om jag behövde handla. Det behövde vi givetvis, så när jag hämtat Julia på dagis vid 12 åkte vi mot Hede och alla affärerna. Vi började med att äta lunch och fortsatte sedan, mätta och belåtna, vidare mot skopunkten. Det tog ett litet tag men sedan kunde vi äntligen betala. Jag köpte 2 par till mig och 3 par till Jullan. Jag upptäckte att mina fötter visst har svullnat en del allaredan, då jag fick köpa en storlek större än vanligen. När jag var gravid med Julia kom inte svullnaden förrän typ....v.38! :p
Hur som, när skorna var inköpta åkte vi till Willys där jag skulle handla mat. Vid det här laget var Julia så trött att ögonen var halvt stängda hela tiden. Jag försökte skynda mig så fort jag kunde, men bara halvvägs igenom affären somnade hon på morbrors axel. Han hade plockat upp henne eftersom han inte ville att hon skulle somna sittandes i kundvagnen. Hon sov hela vägen hem sen, men vaknade när vi skulle gå upp. Som tur var! ^^ 


Mina skor:

(Var ute efter mjuka skor som jag kan ta på mig utan att behöva böja mig ner ^^)







Julias skor:



- Sandaler minsann! Fint som kattskit i vällingen ^^ -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0