28 juni 2012 - Ont i fötterna!

Det bidde änna en promenix jag inte hade räknat med! Gick, som bestämt, ner till kompetenscentrum, vilket inte tar mer än ca.15 min (i ogravit tillstånd, kanske ca.20-25 för mig nu) och på vägen messade jag Mickan och kollade när hon hade lunch idag. Runt 12:30 skulle hon äta, vilket passade bra. Så efter mina ärenden på KC och skolan gick jag vidare mot Kungsmässan och fick ha ihjäl nån timme där innan Mickan kunde gå på lunch. Vi satte oss på Fyren och åt och pratade lite. Var ett tag sen vi sågs, så vi hade nog att prata om. Det gör vi ju iofs alltid, men ändå!
Eftersom Mickan jobbar på Kicks passade jag på att köpa hem en ny nagelfil där, eftersom mina mystiskt försvunnit! Gick även in på Babyproffsen på vägen hem och köpte hem ett Stödbälte för magen. Mycket skönt! :)

Nu ska jag alldeles snart gå och plocka upp min lilla Snärtärta på dagis! Har saknat henne massor idag. Och alla andra dagar också ♥




Slänger in en (snart så gammal att den borde arkiveras) bild på mig och min Jullanskrutta från sommaren -10, när hon var runt halvåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0