28 juni 2012 - Morgonpromenaden till dagis

Godmorgon!
Usch vad det inte alls var roligt att vakna när klockan ringde imorse! Var-så-trött! Eftersom J går upp en timme innan mig, alltså 06, så är det ju naturligt att hans väckarklocka ringer då också. Och eftersom jag inte sover särskilt hårt så hinner jag vakna innan han hinner stänga av den. Han kan nämligen inte ha den precis bredvid sängen, eftersom han sover mycket hårdare än vad jag gör, och då stänger av den i sömnen. Hur som, det är ju inga problem att somna om efteråt, men det blir att jag sover så nedra hårt den sista timmen. Och då är det tungt att vakna!

Men men! Ska inte klaga. Det hjälper ju ändå inte ^^ Jag kom upp i alla fall, och fick borstat tänderna. Julia kom upp när jag stod i garderoben och grävde efter kläder. Hon ställde sig med ett stort leende i dörröppningen och sa - "Jag har sovit färdigt nu". Gullerumpan min ♥
Nu har jag i alla fall lämnat av henne på dagis och det gick bekymmersfritt som vanligt! Jag ska snart äta frukost och sen, efter 10, måste jag traska bort till kompetenscentrum och prata med dem lite! Hoppas att min bok kommer idag också, så jag kan fortsätta med mina studier! Men det gör den säkert inte...:/





Mina Haviannas! Köpta i Brasilien -09. Fantastiskt bekväma och det allra bästa är att jag slipper böja mig ner för att ta dem på mig! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0