27 juni 2012 - Två på en dag!

Ha! Det var evighetersen jag skrev mer än ett inlägg på en dag. Var evighetersen jag ens skrev ett inlägg varje dag ^^

Orsaken till att jag gör det idag är för att jag faktiskt lyckades föra över bilderna från kameran till datorn. Min fina, nya dator är botad och kurerad! :D Dock upptäckte jag att det inte togs sådär extremt många bilder på midsommar, men det får duga ändå!



Julia började resan till Gbg (ca.30 min) med att vila upp sig inför all lek!




- Är vi framme snart?! 




Väl framme satte sig pappan ner och vilade. Han fick ju inte plats i barnvagnen...




Annelie och Julia väntar på efterrätt!




Pappan vaknade till liv och körde en liten truddelutt på Ukulelen...(nä, han kan inte spela ukulele) ^^




Nästa morgon fick Annelie borsta Julias tänder. Jag fick ju inte lov att göra det!




Sen fick pappan sin skalle rakad! Var behövligt!




Sedan gick han lös på nästa stränginstrument! Som han inte heller kan spela. (Är så ytterst tacksam att de inte äger en fiol eller cello. Hade varit slutet för mina öron)


Sen blev det inte så mycket mer bilder, tyvärr. Som vanligt var det jag som tog de flesta bilderna, vilket är orsaken till att jag inte är med på några! Får bli ändring på detta till nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0