27 juni 2012 - Onsdag

Jösses, är det redan onsdag? Jag som var så säker på att det bara var tisdag! Inte lätt när det är svårt..

I helgen var det midsommar (duh) och jag och lilla familjen firade den med Susan och Annelie hemma hos dem i Majorna. Det vart inte mycket midsommarstångsdans, men sen var ju himlen helt och totalt öppen och bara pissade ner på oss. Hade inte varit och dansat kring någon stång om det ens hade funnits någon!
Nä, vi hade en lugn dag. Åt mat och massa gott. Julia var i full gång hela dagen+kvällen och lekte med Annelie. Först när klockan var runt 21.30(!) somnade hon. Men som en stock då! Jag fick i alla fall en skön sovmorgon till klockan 9. Det var ett tag sen :) Tur dock att det är så lätt att styra tillbaka henne till rutinerna vi har på veckorna. Då kan man lugnt låta henne vara vaken lite längre på helger etc.

Och magen växer. Precis som den ska! Och det är ju ingen tvekan om att det är en Juliakopia där inne. Hon sprattlar och gör kullerbyttor och slår volter så det står härliga till! Trots att det är en fantastisk känsla så kan det nästan bli lite jobbigt ibland. Jag kan liksom knappt sitta ner med byxor på mig längre, för om hon sprattlar till då gör det näst intill ont. Och då är jag alltså bara halvvägs + lite till. Hur ska detta gå? Hua....Men bortsett från alla gravidkrämpor så mår jag bra! Det kommer i vågor. Vissa dagar är jag så trött att jag knappt orkar ta mig ur sängen på morgonen, och andra flyger jag upp på strålande humör i samma stund som alarmet tjuter!

Jag skulle vilja lägga upp lite bilder, men Julia, mitt härliga barn, råkade spilla ett glas "spökvatten" på bordet och under min dator. Det kom in i USB-uttagen, och då funkade inte dem. Har inte testat på ett tag, men det är väl dags! Onge! ^^



En bild från en lördag i februari. Julia hade köpt en blå klubba ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0