8 juli 2012 - 2/3 avklarat

Nu är det bara en sak kvar som vi måste ta itu med, gärna i somman: napparna! Julia är torr och sover inte middag längre, så vi verkar ju ha sparat det värsta till sist. Jag är ärligt talat livrädd för detta, och önskar jag slapp! Att hon kunde få gå med den där saken så länge hon själv vill, men det går ju inte. Dessutom ser det just nu ut som om hon har samma bett som jag hade och fick opereras för. Men det kan dock vara nappen som förhindrar tänderna att växa så de möts. Hoppas verkligen detta återgärdar sig självt när nappen är borta, och hon slipper gå igenom allt jag tvingades göra med min käft. Hopplöst! Så det är väl bara att sätta igång. Skicka napparna till tomten...eller nåt? :s


Kommentarer
Postat av: Helene

När Linus skulle sluta med napparna kom syrrans man bara hem och tog med sig alla napparna. Det var lite ledsamt precis efteråt när han åkt men sen gick det kanon. Vi ville spara en napp hemma ifall om att det skulle bli pesten men vi struntade i det med. Gick mycket bättre än förväntat. Kolla om det är någon som vill agera syndabock ett litet tag och att personen bara kommer hem och tar med sig napparna. Prata lite om det att personen ska ta med dom och låt Julia se när dom tar napparna. Låter hemskt men tror det är det bästa sättet för då vet dom att det inte finns några kvar hemma. Lycka till med napp slutandet. ;) Kraam Helene

2012-07-12 @ 20:57:23
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0