6 juli 2012 - Kvalitetstid

Nu sitter jag i soffan, alldeles ren! Har tagit ett ordentligt bad och gjort en hårinpackning samt skrubbat kroppen. Sedan smorde jag in mig i min alldeles nya lotion, "Cocoa Butter" - (Undrar om man kan använda den i bakningen...?) Känns verkigen skönt, och som det behövdes.
Jonny är och träffar en kompis ikväll, så jag har kvalitetstid med mig själv, vilket kan vara skönt. Om man inte vore så sablans mörkrädd! Jag svär på mig själv de få gångerna det sker att jag är ensam på kvällarna pga denna rädsla för...egentligen ingenting! För där finns ju ingenting, det fattar ju jag med. Har haft detta så länge jag kan minnas och det kommer säkert fortsätta tills jag är gammal och grå. Jag har till och med lagt Julia i vår säng ikväll för att jag ska slippa vara ensam när jag går och lägger mig. Gillar verkligen inte att ligga ensam! Nä, det är jobbigt. Men jag tänkte titta på någon rolig, lättsam film för att komma på andra tankar, men vet inte vilken än. Får kolla runt lite och se om jag hittar någon. :)



Jag och det allra finaste jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0