3 juli 2012 - Ockuperad

Min dator vad under ockupation resten av eftermiddagen/kvällen igår. Först av Julia som tittade på Bullerbyn (Kollifink, kollifink) och sen av J som tittade på Van Helsing. Efter att Julia var nattad tog jag ett varmt bad och kröp sedan ner i sängen med ett par kvällsmackor och en nyköpt korsordstidning. Älskar att lösa korsord! Dock gick ögonen i kors efter mindre än ett, och jag la då ifrån mig tidningen. Klockan 22:00 la jag mig för att sova och jag lovar att jag sov hårt och djupt redan när klockan var 22:01. Var så trött!
Natten har dock, tyvärr, bestått av ett kissmaraton. Okej, inte extremt mycket, men jämfört med vad jag är van vid (inga gånger) så var det jobbigt. Varje gång jag vaknade, oavsett vad jag blev väckt av, var jag tvungen att springa upp och kissa. Så här har det inte varit under den här graviditeten än, och jag hoppas inte att det ska vara såhär varje natt resten av tiden. För då kommer jag inte orka stå på benen de sista veckorna!



En av orsakerna till att jag blev väckt under natten! Men älskar dig mer än allt ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0