27 juli 2012 - Sommar idag också

Vädret var inte lika självklart fint imorse som det varit de två föregående dagarna. Det var till och med lite kyligt ute, så det blev ingen frukost på balkongen, utan inne i soffan framför barnprogrammet. Vi var uppe rätt tidigt, strax innan 07, och då visas ju fortfarande programmen som passar de mindre. Senare är det bara massa saker om sjörövare och pirater. Inget som Julia tycker är underhållande, alltså!
Efteråt var vi ute och lekte tills klockan var runt 10:30, då vi gick för att inhandla lunchmaten och idag tyckte jag att Julia skulle få sova efter vi ätit. Det protesterades högljutt, hon skulle absolut inte(!) sova, men hon somnade ändå på några minuter och sover än. Skönt tycker jag, för då kanske resten av dagen blir mindre gnällig. Hoppas jag innerligt på, för min arma hjärna orkar inte med mer gnäll nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0