26 juli 2012 - Mer sol

Inte heller idag har Julia och jag legat på latsidan. Jag bara älskar det här med sol och värme! Det känns som jag aldrig sett eller kännt det förut och jag vill bara suga in allt, då det verkar som det inte kommer hålla i sig så länge. Både idag och igår har Julia och jag börjat dagen med frukost i solen på balkongen och sedan fortsatt ut för att leka etc. Efter lunch promenerade vi bort till stationen för att skicka några hjälpsamma kronor till svärmor och vandrade sedan vidare till Kungsmässan och kollade på alla reor. Hittade en klänning till Julia och ett linne till mig, men Julia har varit lite av ett "pain in the ass" hela dagen, och gnällt och klagat över allt och inget typ konstant. Tror det är pga värmen blandat med hennes trots. Oavsett, jobbigt!
Nu sover hon i alla fall. Däckade väl på ungefär 1,5 minut efter vi läst färdigt sagan och Jonny är och träffar en psys.terapeut (eller nåt) som är kompis till hans kompis. Han ska få sin rygg behandlad för en billig peng, så nu får jag lite egen tid. Ska bli skönt!



Närbild på en busfis som jag älskar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0