25 juli 2012 - Klirr i kassan

Det har varit en lång, härilg och mysig dag, som jag alldeles snart ska avrunda. Men tänkte hinna med ett litet inlägg här först! :) Som om inte det vore tillräckligt så var det ju löning idag. Älskar löning! ^^ Men vädret har ju dessutom varit strålande! Jag hade ju lovat Julia att vi skulle till simhallen idag, och även om stranden kändes mer lockande så är den aningen mindre praktisk när det kommer till lunch och mellis etc. Så det blev simhallen! Vi traskade ner strax innan 12, då de öppnade först då, och tvättade snabbt av oss för att slänga oss i bassängerna. Julia var trött redan på vägen dit, men orkade hålla igång som den orkan hon är, i nära 4 timmar, innan vi bestlöt att gå vidare. Eller jag beslöt! Faktum var att det hade varit bestämt sedan gårdagen då meningen var att vi skulle möta upp pappa Jonny utanför när han slutat jobbet och sedan gå och äta tillsammans. Men när vi kom ut fick jag ett sms om att han var tvungen att jobba över :( - typiskt! Tänkte först gå och äta bara jag och Julia, men hon var så trött att hon däckade bums i vagnen, så jag tyckte det var bättre att gå hem. Köpte med mig fiskbullar som hon älskar. Dessutom fick jag köpt ett par nya stövlar till Snärtan! Behövdes verkligen då hennes 24:or från PoP numer sitter som ett par nylonstrumpor och vi får stå, nästan hela familjen och slita för att få dem av henne (och inte råka få med fötterna...). Så ett par nya stövlar hade stått på inköpslistan ett tag! Hon fick välja själv och då blev det ett par mörkblåa Tretorn. De fanns i grått, lila och rosa också, men ungen skulle prompt ha blåa! Hon är nog trött på rosa efter blivit påtvingad det i 2,5 år, så nu gör hon något åt saken! ^^
Hon somnade i alla fall runt 20, och jag har pluggat sen dess. Men nu är jag klar med det för idag så ska göra mig iordning och krypa till sängs och prata lite med lillasyster som verkar ha kvällsgympa där inne :) Bebis <3




Bild från imorse, när jag och Julia hade frukostpicknick på balkongen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0