24 juli 2012 - 1 vecka

Om en vecka har vi bytt adress och bor ca. 2 mil söderut. Längtar så efter att få komma bort från tegel och grannar! Och alla dessa trappor! Är så less på dessa trappor, och jag vet att både min rygg och mina ligament håller med. Och Julia med. Hon hatar dem, och man ser typ ork och energi bara rinna ur henne så fort man kommer innanför porten. Tänk att typ bara kunna ha dörren öppen en dag som denna, och låta henne springa fritt ute på gräsmattan. Vilket frihet för henne, som bott i lägenhet typ hela sitt liv! Vi har typ packat allt som vi absolut inte behöver för tillfället. Resten tar vi i helgen och sen får vi leva tråkigt och på lättlagad/snabbmat i två dagar, men det får vara så.

Idag har och är det i alla fall fint väder, och efter några timmars plugg imorse samt lunchintaget gick jag och Julia ut och lekte. Hon fick måla med sina vägkritor, gunga och baka tårta i sanden samt sjunga "Ja må ho leva" för mig, som tydligen fyller år. Jo ja tackar, det var ett uppvaktande att heta duga det! ^^ Sedan tog vi en promenad till Hemköp och köpte glass. :D Imorgon är det löning, och då ska jag och Julia ha en rolig dag i simhallen hade jag tänkt! Pratade med min BM om det i fredags, och det tyckte hon var en jättebra idé. Men jag ska inte gärna sätta mig i bubbelpoolen, men där ska ju inte Julia vara i alla fall, och vi åker ju dit för att leka. :) Det ser hon fram emot, och jag med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0