22 juli 2012 - Sovmorgon, jo pyttsan!

Julia verkade tycka det var dags att kliva upp redan runt 05 i morse! Jag höll inte med. Inte ett litet endaste dugg, faktiskt! Men ett par gånger fick hon mig upp ur sängen, först för att hämta hennes napp som hon glömt kvar i sängen och sedan för att hon behövde kissa. Det vägrar hon ju göra i blöjan i vaket tillstånd! Sedan sa hon att hon var hungrig, men då var det nog. Elak som jag är, sa jag åt henne att hon fick vänta för det var för tidigt och vi båda behövde sova lite till. Sen låg jag i mitten och blev utsatt för både det ena och andra, sparkar och slag, knuffar etc (ja, Jonny och Julia sov, så de märkte inte detta). Och från lillasyster inifrån också, men det är ju mer behagligt! Vi somnade om i alla fall och gick sedan upp runt 09 nästa gång. Då gick Jonny och köpte frukost som vi vräkte i oss tillsammans. Dagens planer är väl inga direkt roliga, tvätt och packning först och främst. Hoppas dock på att hinna gå ut med Julia en stund också!



Julia läste saga för sin pappa innan frukost <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0