21 juli 2012 - Solsken

Idag har det varit fint väder - äntligen! Hela sommaren har ju varit regning och riktigt höstig. Och kall! Men nu skulle det visst vara fint några dagar, och då får man väl försöka passa på att ta vara på det så gott det går. Men som sagt, jag hoppas fortfarande på augusti!
Idag vaknade både jag och Jonny innan Julia och låg och pratade i sängen ca. 30 minuter innan hon kom in med gosefilten i släp och nappen i munnen med ett nyvaket leende på läpparna. Det blev frukost, promenad till affären för att köpa mat till dagen och efter lunch somnade både jag och Julia i hennes säng. När jag vaknade sov hon fortfarande så jag tog ett snabbt, men avslappnande bad innan jag väckte henne. Sedan blev det middag och efter middagen gick vi ut och söp i oss det sista utav den varma solen. Det började dock snart bli kyligt så vi gick in igen.

Nu ska vi snart avrunda med dagen med lite filmtittande, hela familjen och vi hoppas på sovmorgon imorgon igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0