2 juli 2012 - Tredagarsmaraton

Den här helgen har jag och sambon haft filmmaraton. Narnia-maraton, rättare sagt. Dock har vi kollat på en film/kväll. Alltså den första i fredags, den andra i lördags och den sista och i gårkväll. De första kvällarna la vi oss i sängen och tittade, eftersom det är så mycket bekvämare än att ligga i soffan. Olyckligtvis slutade det med att jag somnade när det var nån halvtimme kvar båda gångerna. Så igår tvingade jag J att sitta kvar i soffan och trängas med mig istället. Det är rätt obekvämt eftersom vi har skinnsoffa (men jädrans praktiskt när man har småbarn, så byter inte till tyg förrän de är utflugna...) och man klibbar fast konstant. Vi kunde inte ligga still i längre än 5 min/gång, vilket i sin tur höll mig vaken! Dock somnade jag som en drogad stock när jag väl kom till sängen. Men det är ju skönt att slippa ligga och vrida och vända! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0