2 juli 2012 - Blev det fel någonstans...?

...det känns så! Sommaren ska ju vara solig och torr, med ett fåtal regninga dagar, bara för att hålla det gröna grönt, liksom. Nu är det ju tvärtom! Det är regningt med lite sol då och då. Tycker synd om alla barnen som har sommarlov och vill till stranden och bada. Det är ju alldeles för kallt för det! Eller, är det bara jag som är en badkruka? Hur som är detta en perfekt sommar att spendera utomlands, i ett soligare, varmare land. Det skulle vi ha gjort, om det inte varit så att Jonny skulle jobba hela sommaren, om jag inte skulle plugga hela sommaren och om vi inte skulle ha bebis ett par månader efter sommaren. Pengarna behövs ju till annat! Så vi kommer nog ingenstans den här sommaren. Jag lägger mitt hopp och min tro på att Augusti blir fint. Då har vi ju flyttat och bor bara 5 min från stranden. Då kan det bäl bli fint? Snälla...!? ^^

Ja nu har en ny vecka börjat och J stack iväg till jobbet innan jag ens klivit upp i morse. Julia är nu på dagis och jag ska alldeles snart äta frukost! :)

Godmorgon!

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0