19 juli 2012 - Kamin

Igår höll jag igång och fick gjort bra mycket! Det var disk, städ, dammsugning, packning + den dagliga matlagningen och lek med Jullskrutt. Var ute med henne i ca.1.5 timmar och gungade, byggde sandslott och promenerade. Jag hade en bra dag! Idag har jag dock känt av rätt rejält att jag utnyttjade mitt välmående under gårdagen. Bäckenet har värkt hela dagen och jag faktiskt varit glad att det regnat. Jag har ju sluppit gå ut, bortsett från den lilla promenaden till mataffären. Jag och Julia har tittat på film hela dagen lång! Mysigt det också :) Jag har avslutat dagen med ett bad, som jag nu känner nog var lite väl varmt. Älskar riktigt varma bad, men eftersvettningarna (särskilt nu, i väntans tider) är fruktansvärda!! Usch, vad varm jag är!

Imorgon blir det ett besök hos BM. Spännande! Har ju inte varit där sen den 7/6. Känns konstigt att besöken är så glesa. Julia får följa med så jag får väl köpa med mig någon frukt, jordgubbar eller vindruvor, och hoppas på att hon sitter lugnt under tiden.
Hon har i alla fall verkat bli mer medveten om lillasyster nu, och kommer oftare och oftare fram och ska prata/pussa på "lillasyster". När hon sparkar till och jag lägger handen på magen frågar hon "Lillasystej spajkaj på dej?". Tycker jag är så gulligt! På tal om sparkar så ligger hon där inne nu och far runt som en badboll o en orkan (känns det som). Hr datorn liggande på knäna, lutad mot magen och hela den guppar! ^^ Härligt (än så länge...)



Min tjej i våras. 30/3, för att vara exakt. Bilden tagen ganska precis 1 timma efter det positiva grav.testet!



Suddig  bild, men ingen tvekan om svaret på testet! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0