17 juli 2012 - Tisdag

Ett tag sen jag var inne här nu. Varje dag har jag tänkt att nu ska jag blogga, men det hinns inte med. När jag väl får tid är jag så trött att jag dyker huvudstupa ner i sängen. Så det blir inget bloggande! Det är ju en del som händer nu, flytten om 2 veckor, allt ska packas! Jag pluggar samtidigt som Julia är hemma = inte det enklaste. Hon vill, och ska ju, ha sin uppmärksamhet. Jonny jobbar ju hela sommaren så det är ju jag som är hemma. Inte minst är jag ju på smällen också, och även om jag inte gör något speciellt, så kräver det ju sin energi också. Dessutom har jag fått en del krämpor som jag inte haft förr samt foglossning. Inte jätteilla som man kan höra att andra har, men får väldans ont i bäckenet om jag ansträngt mig för mycket. Försöker att bita ihop under dagarna så kan jag gnälla och tycka synd om mig när J kommer hem!

I torsdags var jag hos tandläkaren med Julia. Två dagar innan hade hon halkat ordentligt inne på ett resturangköksgolv som var precis nysvabbat, och därmed snorhalt. Ägaren hade sin dotter med sig som är jämngammal med Julia och de skulle busa. Julia följde efter den andra flickan och på 2 sekunder var de borta. 1 sekund efter det hörde jag hur min dotter illtjöt och ropade efter "Min mamma!!!", och jag kom inte fram till henne. Hemskt! Men snart kom ägaren ut med henne och blodet rann ur munnen på henne. Trodde att hon slagit ut varenda tand ur munnen, men när vi fått bort blodet såg det ut som det klarat sig, men märkte på kvällen att ena framtanden var aningen lös och att den hade flyttat sig lite. Men tandläkaren sa att det bara är att avvakta. Så vi får se! Förhoppningsvis blir det inget utav det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0