10 juli 2012 - Slitna dagar

I söndags var jag en tripp till Gekås med svägerskan. Vi hade lämnat barnen hemma och åkt helt själva. Alltid skönt att få komma ifrån lite. Jag fick köpt hem rengöringsmedel till flytten, hygeinprodukter och kläder till Jullan, då det mesta hon har är väldans kort/tajt. Fick bränt ett par tusen i alla fall, vilket alltid känns tillfredsställande! Dock tog det musten ur mig att traska runt där med bara en sittpaus! Var där när jag var gravid med Julia också, då ca. 3 veckor innan BF. Men den här gången var det värre (inte för att klaga, det var värt det!). Men till kvällen blev jag alldeles yr. Kändes som jag hade varit ute och festat i flera timmar, och fick hålla mig i sängkanten ett tag. Dock somnade jag rätt så fort, så förmodligen var det pga trötthet. Några timmar inpå natten fick jag en ordentligt kramp i benen också, som höll i sig ett tag och de har varit ömma sen dess. På kvällarna kan jag knappt gå, så Jonny får leda mig till toaletten för nattapinket. Har pratat med BM idag så ska till apoteket och inskaffa lite kosttillskott etc. Kan ju vara så att bebis dränerar mig på vitaminer och mineraler nu när hennes skelett byggs upp. Kanske hjälper det, kanske inte. Oavsett så är det varken farligt eller ovanligt. Får bara se till att stretcha ordentligt!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0