1 juli 2012 - Latsöndag!

Efter gårdagens städ och tvätt orkar vi inte med att göra någonting annat än typ ingenting. Och det har vi gjort hela dagen, förutom att jag fixade disken imorse. Men det gick rätt snabbt och smärtfritt! Vi har ätit lunch, vilket blev lite sent och också resulterade att Julia kom i sängen för sin middagsvila lite sent. Eller, ganska mycket sent. Runt klockan 14 blev det. Men det blir inte länge för då kommer hon inte somna ikväll, och imorgon är det dagis som gäller! Sista veckan för henne, sen har dagis stängt. Vet inte hur jag ska lyckas plugga samtidigt som jag ska ha hand om henne. Jonny jobbar ju heltid hela sommaren. Jag får väl plugga på eftermiddagarna, när han kommit hem, och kvällarna. Det löser sig alltid! Vi har i alla fall inga direkta planer för dagen, vilket känns skönt. Man behöver nån dag i veckan då man, med gott samvete, inte behöver göra någonting. Får se om vi tar oss ut en stund senare. Kanske, kanske...



Glada Hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0