2 december 2012 - Första Advent

Vad jag har fått sova i natt! På riktigt! Gick och la mig vid 22 och fick sova till 03 innan Linnsan ville äta. Hon åt dock inte jättemycket, men somnade om och vaknade vid 06:30 och ville ha lite till. Dock låg jag ner och ammade då, vilket jag vanligtvis inte gör eftersom jag tenderar att somna ifrån och då får inte Linnsan rapat. Men jag trodde att det var dags att gå upp eftersom stora flickan låg bredvid och var också vaken - ingen chans att jag skulle kunna somna om liksom! Trodde jag ja! Kl. 09 vaknade jag och då låg båda flickorna bredvid och sov. Så mysigt! Men dags att gå upp och få i oss lite frukost.
 
Idag är det ju första advent, så ska väl försöka få fram lite sånt därnt, julgrejer. Julgardiner etc. Får se var vi har gjort av det efter flytten! Troligen nere i källaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0