17 december 2012 - Glad och rörlig!

 
Den här bilden tog Jonny på mig inne i ett provrum dagen innan Linn föddes. Jag köpte för övrigt den "Vuxenpyjamasen" som jag provar på bilden, trots att jag höll på att kvävas av skrattattacken jag fick när jag såg mig själv iklädd den! Men det är nog det bästa köpet jag någonsin gjort! Bodde i den på BB, och det var så fantastiskt skönt att inte ha några skarvar runt magen, och inget tight i grenen.
Hur som...! Efter att Julia föddes så saknade jag att vara gravid. Riktigt mycket, saknade jag det! Å andra sidan hade jag haft en väldigt smärtfri graviditet med henne, i alla fall de sista månader. Inga krämpor, ingen foglossning - ingenting! Jag saknade min mage så himla mycket, och satt typ och tittade på bilder på den hela dagarna. Men nu! Åh, den glädjen jag varje dag känner över att inte vara gravid - obeskrivbar! Jag älskar att jag kan vända mig om i sängen utan att bli andfådd. Att kunna sova på mage, och att promenera i vanlig promenadfart. Att inte behöva ta stöd för att resa mig upp från soffan, och slippa springa på toaletten 10ggr/timme. Listan kan göras hur lång som helst!
 
Det är så himla skönt att inte vara gravid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0