14 december 2012 - En månad

Idag är hon en hel månad, min lilla Linnsan. Har gått lika fort som det alltid gör. Hon växer, frodas och utvecklas för var dag som går! Fantastiskt egentligen, hur mycket som skett på bara en månad. Den första tiden sov hon ju mest hela tiden! Inte för att hon inte sover mycket nu, men vakenstunderna är mycket längre, vilket är roligt!
 
Det har inte hänt så mycket här idag. Linnsan och jag var med Tessie och handlade, pellets och mat, men det är väl det enda som skett som avviker från vardagen! Julia däckade på soffan strax efter 19 och nu har vi fredagsmys framför filmen "Charlie St Cloud" som går på 3:an. Har sett den ett flertal gånger tidigare, men tycker det är fin så kan lätt se den igen! Sån är jag ^^ Dock funderar jag på att missa några minuter av den för att gå och ge Linnsan sitt fredagsbad. Se om det är någon förändring på reaktionen den här gången. Föregående veckor har hon inte uppskattat det alls...vi får se! ^^
 
- Nä, det blir nog inget bad. Hon somnade...!
 
 
Mina nanisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0