23 augusti 2012 - Ordning

Har inte haft möjlighet att blogga sen flytten av den enkla anledningen att vi inte haft internet. I över 2 veckor fick vi leva utan både internet och Tv. Fick det ju bekräftat att man verkligen blivit beroende av tekniken. Trodde inte jag skulle överleva! Men tack och lov bor ju bror med familj i huset bredvid så när begäret blivit för stort så har jag kunnat springa över för att knappa lite på datorn. Känner mig i alla fall till freds nu när det är fixat.

Så vad är nytt då.
Ja, så mycket annat har ju hänt. Jag är nu i vecka 29 (28+6) och det börjar närma sig Bf. Känns dock väldigt konstigt. Har lite svårt att fatta att det är såpass nära som det är. Lillan rullar runt och har nu börjat sparka mina revben så det rungar! Ibland är hon dock bara där och "pillar", vilket kittlas väldigt mycket. Hon gör sig påmind regelbundet i alla fall, och det är ju som det ska vara och som jag vill.

Lite tråkigheter har också hänt. För att göra en lång historia kort så har sambon fått skynda till Brasilien då hans mamma blev väldigt hastigt dålig. Dock hann han inte fram och fick på Landvetter flygplats ett mejl med beskedet att hon hade gått bort. Önskar jag kunde vara där med honom. Tänker på honom och alla hans syskon och syskonbarn <3

Min kamera är med honom så det kommer inte blir så mycket nya bilder tills han kommer hem igen, vilket han gör den 3 sep. Får använda mobilen tills dess, men kameran på den är inte fantastisk direkt



Här är en 2 dagar gammal bild på Julia som jag tog på bussen till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0