29 september 2011 - Godmorgon

Även idag är jag uppe först. Julia har sovit lite halvtaskigt inatt också, med en del avbrott typ när hon tappat nappen eller fått en hostattack. Så jag låter henne sova! Vaknar hon inte innan 8 så väcker jag henne eftersom att det då är dags för frukost.

Efter jag hade hämtat Julia från dagis igår mötte vi upp Mickan och Mira och gick sedan hem till dem för att äta middag, samt umgås. Det var ett tag sen vi träffades nu pga jobb och sjukdom osv. Så det var dags nu! Mira och Julia var lugnare än vanligt - vissa stunder -. Resten av stunderna bråkade de om vem som skulle leka med vad och blev flyförbannade på varandra när de snodde leksakerna från varandra. Det blev till och med fysiskt vissa tillfällen! Men Mira var fortfarande lite gnällig efter en tids förkylning och Julia började gå på reservenergi, så det var inte så konstigt. Dessutom tror jag de började bli hungriga för efter middagen (pestofisk, mums!) lös de upp båda två och blev på mycket bättre humör! Då la de sig på golvet tillsammans och petade varandra i ansiktet och skrattade ^^ Så söta så!

Julia ska till dagis idag också och J har ett möte i kungsbacka. Han bad mig följa med, så det gör jag nog. Sen ska vi gå till försäkringskassan, och till eftermiddagen ska jag eventuellt träffa Mickan igen. Så jag har nog att göra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0