28 september 2011 - Dagisdumpad

Nu har jag precis dumpat av Julia på dagis. Samma glädje i ögonen som varje gång hon kommer dit! Hon sov rätt länge i morse, men naturligtvis i våran säng. Hon vaknade runt 22 första gången, men somnade om. Sedan fick hon en hostattack och blev ledsen kanske 10-15 minuter senare. Då kunde hon inte somna om utan satt i sängen och grät. Hon fick komma över och lägga sig hos mig och dricka lite saft (slemlösande). Jag tror dock jag somnade fortare än henne. Hon var rätt ledsen och grät en del. Vet inte riktigt varför, men hon verkade lite orolig. Min väckarklocka ringde klockan 7 men hon vaknade inte, och jag ville inte väcka henne. Hon behövde nog sova, så jag gick upp och la mig på soffan och tittade på Tv. Är faktiskt skönt att ha lite egen tid på morgonen innan alla vaknat. Hon kom upp typ 50 minuter efter mig och då blev det frukost.

J är hos tandläkaren så nu väntar jag på att han ska komma hem och berätta vad de gjorde med den (ihåliga?) tanden och vad det kostar...! Sen har han ett ganska viktigt möte i stan som han ska åka på och jag har inget planerat. Ska nog sitta i lugn och ro och söka jobb osv som jag måste göra. Skönt med en relativt lugn dag! :)



- Gunga! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0