27 september 2011 - Lugna gubbar

Julia var faktiskt inte jättesvår att natta ikväll. Hon var trött, märkte man. Efter vi läst färdigt en saga låg hon på min arm och bara stirrade upp i taket. Jag sjöng lite för henne, som jag alltid gör och om jag slutade vände hon sig efter en stund mot mig, tryckte mig under hakan och sa "Sung...". Så jag fortsatte, och till slut somnade hon. Jag gick och la en större kudde i hennes säng för att hon ligger lite högre under natten och flyttade sedan in henne. Hon vaknade knappt ens när jag lyfte henne, vilket hon brukar göra. Hon snarkade vidare, och gör det fortfarande. Så får vi se hur det går inatt. Hon kommer säkert vakna och vilja sova bredvid oss, som hon alltid gör. Inte mig emot.

Jag har ätit sen middag, som bestod av...Tadaa: Snabbnudlar! Men var inte särskilt hungrig efter lunchen(!) så ville bara ha något litet. Så massa kolhydrater passade perfekt ^^ Ligger nu i soffan och har ont i hela kroppen! Nej, det var att ta i, men i benen och fötterna i alla fall. Men det är en härlig smärta. Kommer sova så gott inatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0