25 september 2011 - Rivstart

Imorse skulle jag vakna 06:45, för att jag skulle möta Tessie utanför 07.20. Jag glömde min jacka med både nycklar och mobil i igår. J råkade stänga av alarmet i sömnen så jag hann inte ens höra det, än mindre vakna. Så jag vaknade av ett ryck när en bil tutade utanför, och då visste jag att klockan var för mycket! Jag fullkomligt hatar när det händer, när man blir försenad till något! Dock fick J springa ut, för jag var tvungen att göra morgonpinket. Julia - som snabbt hade dragit av sig sin blöja - kom in och ville sitta på sin potta. Så jag hjälpte henne komma upp och två sekunder senare började den spela musik, vilket den gör när det kommer vätska i den. Så även Julia gjorde sitt morgonpink på "toaletten" idag. Så duktig! :)

Julia kom inspringande till oss precis efter att vi gått och lagt oss. Hon grät lite, och det lät väldigt skumt när hon andades. Gnisslade liksom. Jag sprang och möte henne för jag ville att hon skulle sluta springa. När jag satt på sängkanten med henne på knäet och försökte få henne att hosta kom en hög och ljudlig rap, följd av ett stort leende på hennes läppar. Jag kunde inte låta bli att skratta åt henne, såg så roligt ut! J är påväg till coop nu för att köpa saft till henne så hoppas jag att det ska hjälpa. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0