24 september 2011 - Tick tack, tick tack

Jösses vad tiden går när man har roligt! Klockan är redan sex, och snart dags för Julia att sova, vilket jag verkligen tror att hon behöver. Stackarn är jättegnällig pga för lite sömn + antydan till förkylning. När pappa/morfar kom tog vi först en sväng till Kungsmässan och Julia fick en ny jacka. Jättefin! Sedan skulle vi ner till Åsa! Jag, J och Julia var hungriga så vi tog McDrivern och åt ett par cheeseburgare var. Julia var visst bamsetrött och somnade mitt i en tugga! Hörde hur hon burgade snarka där bak och vi alla fick oss ett got skratt när hon satt med huvudet neråt och hamburgaren halvvägs påväg in i munnen ^^ J fick ta bort den och torka henne så gott det gick runt munnen.

Vi kikade runt lite i huset där Andreas är i full gång med renovering och sedan åkte vi för att äta. Igen. Den här gången på Thairestaurangen. Jag och J åt sushi, pappa och Andreas någon wok och Julia fick några Satayspett. Hon åt dock inte så mycket. Vi fick med oss en del saker som blev kvarglömda i flytten, men inte i närheten allt. Otroligt hur mycket skit man samlar på sig! Julia somnade mellan fjärås och kungsbacka och fick sova några minuter till då jag sprang in på coop för att köpa frukt och potatis (och lördagsgodis :D), och fortsatte medan jag och pappa bar upp sakerna i lägenheten. Hon vaknade när det sista lasset var på väg upp - tajming! Nu är hon som sagt på tasigt humör och vi ska försöka få i henne lite mat och sedan blir det sängen för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0