24 september 2011- Lördagsmorgon

Julia och jag vaknade ungefär samtidigt idag, strax efter 07. Hon har fått en ny blöja och sitter nu framför Barnkanalen och äter äpple. Hon brukar alltid få en frukt innan frukost, eftersom vi äter frukost kl.8 här behöver hon ibland något för att hålla sig till dess då vi vaknar så mycket tidigare. Så hon vill gärna ha sin morgonfrukt, och idag blev det ett äpple! :)
Jag känner mig faktiskt rätt utvilad idag. Det var inte så tungt att gå upp som det kan vara ibland. Men det kommer utan tvekan bli värre när det blir mörkare ute. Känns ju som att gå upp mitt i natten ^^ Pappa kommer väl hit om 2-3 timmar. Vi ska först åka ner till Åsa och lämna lite öl till Andreas som pappa köpt med sig. Hämta J:s birimbau som jag glömde där nere i flytten och äta lite mat. Sen får vi se om det händer nåt mer :)



- Julia hos morfar, på besök hos morfarsmor -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0