22 september 2011 - Rast

Nu sitter jag på jobbet och har lunchrast. Morgonen blev totalt förskräckligt stressig! Julia vaknade av Js väckarklocka, som han i all välmening ställt för att jag inte skulle försova mig. Men att samtidigt som jag försöker klä på mig, äta frukost osv, ha en unge på fruktansvärt humör springandes efter gör en lite lätt panikslagen. Och när J kommer för att hjälpa tjuter hon i falsett av ilska. Härligt sätt att vakna till på! Hmm...

Dessutom kom inte bussen. Vet inte var den tagit vägen! Jag stod och väntade i säkert 10 minuter innan jag insåg att oavsett om bussen kommer nu eller inte så kommer jag försent. När jag skulle ringa för att meddela detta upptäckte jag att telefonen inte låg i väskan där jag var så säker på att jag lagt den. Så jag fick springa hem, hämta telefonen och ringa samtidigt som jag sprang ner till hållplatsen igen för att vara säker på att hinna med nästa buss. Det var ju ingen fara, jag kan ju liksom inte hjälpa att bussen inte dyker upp när den ska. Jag kom fram ca. 08.10, så det var ingen fara skedd. Men det har tagit mig till nu att få ner pulsen några hg!

Nu får jag återgå till rasten. Ska snart till biblan. Jihaa...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0