21 september 2011 - Sömntutor

J och Julia ligger och sover. Skälv har jag varit vaken sen runt 07 när väckarklockan ringde. Konstigt nog vaknade ingen annan av den. Julia kom in till oss inatt, men jag minns inte när eller hur, men klockan runt 05 vaknade jag dels av att himlen hade totalöppnat sig, men också för att Julias musik fortfarande spelade i hennes rum. Jag gick upp för att stänga av den, och då upptäckte jag att hon också var vaken. Hon följde efter mig upp och höll mig sällskap när jag gick och kissade ^^
Troligen kommer hon vakna när som helst, men om inte ska jag väcka henne om ca. 25 minuter då det är frukostdags kl.08. Hon får gå till dagis lite tidigare idag eftersom vi ska vara på möte 09. Det kommer vi ju inte hinna, men 10-15 över hoppas jag på att hinna iaf. Det blir snabba ryck, helt enkelt. Efter mötet vet jag inte ens om jag kommer hinna hem innan jag måste ta bussen ner till Åsa för att jobba. Det var längesen jag längtade så här mycket till helgen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0