21 september 2011 - Glömde visst :/

Julia har sovit sen ett par timma tillbaka och jag har legat på soffan och tittat på en film. Hon fick somna i vår säng inatt igen, och det gick väldigt mycket snabbare. Vet inte om det är en bra lösning på problemet, men vet inte riktigt vad vi ska göra annars. Detta är ju ett helt nytt problem för oss eftersom Julia alltid varit väldigt duktig på det här med att sova själv annars. Men somnar hon i vår säng, och sedan blir flyttad över till sin egen efter några timmar, så sover hon längre i sin egen säng än annars. Vet inte när hon kom in till oss inatt, dock, eftersom att ingen av oss vaknade. Men det var efter 00 iaf, för då hade vi inte ens somnat än. Hur som..

Jag måste skynda mig att ta en dusch. Skulle ha gjort det direkt efter Julia somnat men glömde :s Kom på det när jag skulle klia mig i huvudet och råkade ta ett djupt andetag samtidigt. Hua!! ^^ Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0