19 september 2011 - Lunchvila

Mötet idag gick ganska snabbt och smärtfritt får jag säga. Fick uppgiften att själv kontakta två personer, en via mejl och den andra via tel. Så ska snart skicka iväg ett mejl, men samtalet får jag ringa imorgon. Barnbidrag = refill till telen ^^

Jag köpte med mig lunchmat på vägen hem som J började tillaga ganska direkt när jag kommit genom dörren. Efter maten somnade Julia typ direkt, och J som varit rätt sliten i några dagar nu gick även han och la sig. Själv bestämde jag mig att ta min vila i ett varmt, skönt bad! Härligt! :) Nu kom lillskrutt upp och jag tänkte fixa disken. Sen ska vi på promenad till Coop hela familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0