18 september 2011 - Söndag hela dagen

Trots att jag gick och la mig senare än vanligt, runt 00, och Julia väckte mig vid 07.30 så känner jag mig faktiskt mer utvilad än på länge! Julia kom in och la sig hos mig när jag låg och läste så vi låg och kramades innan vi somnade. Så himla mysigt! Fast jag önskar ju att hon snart börjar sova hela nätterna i sitt eget rum. På heltid. Nu är det ju en natt här och där som hon gör detta. Med det ger lite hopp varje gång! :) Funderar på att köpa en liten, röd lampa som inte är så stark. Det ska tydligen vara lugnade med rött ljus och då kanske hon känner sig tryggare? Ja vad vet jag!? Ska nog ta och ringa till Bvc och fråga om de har några tips!
Idag planerade vi ju en baddag, men tror vi hoppar det. Vill inte utsätta Julia för det eftersom hon verkar lite krasslig sådär. Anna, Jenny och Elsa kommer ju och hämtar diskmaskinen runt 11, och sedan bad de oss följa med ner till huset då de skulle behöva bärhjälp där också. Och det är ju alltid trevligt att umgås med dem, och Julia och Elsa har ju så roligt tillsammans <3

Nu sitter Julia och äter sin frukostgröt och tittar på "Kim Possible". Jag brukar kunna titta på de flesta barnprogram och vara rätt underhållen, t.ex. Disney-dags osv. Men just Kim Possible har jag aldrig förstått mig på! Tror kanske det är för att det inte fanns när jag var liten så har ju ingen, typ, nostalgisk relation till det :p Men Julia tycker det är roligt så jag får väl genomlida de knappa 30 minuterna det går ^^ Fast jag tycker det är dåligt att de har reklam även i barnprogram. Julia blir förbannad när programmet slutar bara sådär och tror att det var jag som bytte kanal. :p



- En snart ett år gammal bild -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0