17 september 2011 - Soffhäng

Sådär, nu har jag och Julia varit ute en sväng till, men vet inte hur roligt det var. Julia har en "Nej"-dag. Eller rättare sagt, en "NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!"-dag. Allt jag gör är fel och allt jag ber henne göra ska hon absolut inte göra. Sådana dagar är alltid tröttsamma och tålamodet får sig en ordentlig prövning. Men det är bara att bita i det sura äpplet, så att säga! Efter mycket motsträvan och ilskeutbrott kom vi hem till värmen igen. Jag hade kört diskmaskinen innan vi gick så när vi kom hem fick Julia först lite mat - som hon till en början absolut inte ville äta, men efter att hon smakat lite slukade hon resten - och sedan plockade jag ur den rena disken, i den smutsiga, hängde upp den rena tvätten och satte på en ny maskin. Imorgon kommer Anna och Jenny och hämtar sin tvättmaskin (snyft) så jag vill ha så mycket som möjligt upptvättat till dess. Har i alla fall bäddat allas sängar också, samt busat lite med min lilla Humla som precis kröp upp i mitt knä för att kramas! Mys :D Hon har fått lite lördagsgodis, så nu luktar hon jättesött! Passar ju på henne ^^ Hon hade behövt ett bad, men jag har inte bestämt mig om jag ska ge henne ett ikväll eller inte. Om vi åker och simmar imorgon kommer hon ju behöva tvätta henne efter det också och för ofta torkar ju ut huden. Men jag vet först imorgon hur det blir eftersom Julia har verkat lite snuvig idag. Vi får se, helt enkelt ^^ Nu blir det gos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0