17 september 2011 - Snorungen

Julia var otroligt gnälling i stort sätt hela förmiddagen. Tror det var en blanding av hunger och trötthet samt eventuellt en liten förkylning på gång? Hon är lite snorig och glansig i ögonen. Hon åt några skedar av sin mat sedan satt hon bokstavligt talat gråtande och skrek "Soooova...", så jag avbröt lunchen och gick och la henne. Väl i säng ville hon dock såklart inte sova alls. Hon låg bara och stirrade, men till slut somnade hon och jag gick och åt min lunch i lugn och ro. Nu har hon snart sovit i 2 timmar(!), och jag har inga planer på att väcka henne. Hon får sova tills hon vaknar av sig själv. Hon behöver det! Vanligtvis brukar hon inte få sova mer än 1,5 timmar eftersom hon aldrig somnar till kvällen då. Vanligtvis brukar hon inte heller vilja sova längre utan vaknar ganska precis 1,5 timmar efter hon somnat. Men, som sagt, idag verkar hon lite snorig så det är nog bra om hon får sova lite längre :)



- Sova är bra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0