17 september 2011 - Snart frukost

Vi vaknade runt 07 allihopa. Eller, J och Julia i alla fall. Jag orkade inte så jag låg var i sängen. J höll på att fixa sig för han skulle iväg och Julia sprang efter honon. Jag låg nerbäddad i min varma säng och lyssnade på dem samtidigt som jag låtsades att jag sov. Fast rätt snart blev jag uttråkad och plockade upp min bok och började läsa istället.

När J skulle gå gick jag upp för man vill ju inte gärna låta Julia springa runt utan uppsyn. Vad som helst kan hända! Det kan det iofs med uppsyn också, det går ju så jäkla snabbt ^^ Jag och Julia ska iaf snart äta frukost och sen får jag se vad som händer. Eftersom J skulle iväg blir simmningen nog imorgon istället. Idag blir det tjejdag. Om det blir fint väder tänkte jag packa ner lite frukt och cykla bort till någon lekplats. Lite variation från den här utanför kan ju vara roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0