17 september 2011 - Eftermiddagsplaner

Julia vaknade runt 13:50 - efter att ha sovit i 2 timmar och 10 minuter! Sedan kom hon upphoppande, glad och alldeles rosig om kinderna. Vid första anblicken trodde jag nästan hon hade fått feber under vilan, men den tanken slogs fort bort när hon sprang och hoppade rakt upp i soffan med ett stort leende på läpparna. Vi har busat sen dess och nu sitter vi i soffan. Julia äter en banan och dricker lite mjölk sen tror jag det blir en sväng ut. Dock bara här utanför, då jag inte tycker det är något roligt väder alls! Det regnar visserligen inte, men det är så kallt och varken Julia eller jag har några bra höstkläder just nu. Julias ställ hänger på dagis, alltså inkl. jackan hon använt hittills. Jag har inga hela skor! Stora hål i sulan (om den ens sitter kvar) så det blir svinkallt om fötterna så fort jag går ut. Så det står högst upp på inköpslistan just nu - jacka till Julia och skor till mig! Iofs behöver Julia också höst/vinterskor. De hon har duger väl för tillfället, men kommer snart vara för kalla.



- En morgon i somras -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0