16 september 2011 - Spaghettiben

J och jag traskade hela vägen bort till Af, vilket är en ganska bra bit! Stannade till en snabbis på Fyren för kissepaus dock, men annars var det raka vägen. Dock var det inte så farligt långtråkigt! Vi njöt av solskenet och av att ha lite egentid, samtidigt som vi var säkra på att Julia hade det bra.

Det tog ett tag där, med registrering osv. Vi var klara runt 11:30, och påbörjade då den långa promenaden hemåt. Vi stannade till vid Hemköp och köpte lunch till oss och åt den när vi kom medan vi spelade yatzy :) Så roligt! Sedan var det dags att hämta hem gullrumpan, och jag erbjöd mig att göra det då jag var väldigt nyfiken på hur det hade gått. När vi kom i morse visade det sig att de fått tag i en vikarie, så Julia kunde sova där som det var sagt från början. De hade ändrat tiden igår eftersom de var en man kort! Men nu var det löst i alla fall, så vi fick bara springa hem och hämta filten samt Nono till henne. Därför var jag nyfiken på hur det hade gått, med sovning och allt. Jag hade inte förväntat mig något, eftersom Julia inte alltid är ett jättefan utav att sova, men jag blev glatt överraskad när de fascinerat berättade hur snabbt och smärtfritt hon hade somnat! Inget gnäll, utan bara la sig ner och somnade. Jag är så glad att det funkar också!! Kan ju verkligen vara 100% avslappnad när Julia är där och fokusera hela mig på vad jag måste göra. Perfekt, är ju det rätta ordet! :D

Nu ska vi gå på mer promenad och handla middagsmat. Måste ta vara på det fina vädret, för det stannar nog inte så länge!

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0