16 september 2011 - Åh du soffa min bästa vän...

Nu är vi hemma efter ännu en promenad. Var på coop den här gången och köpte hem lite frukt och mat + galgar, vilket vi var i riktigt stort behov av! Sånt där som liksom alltid brukar finnas hemma hos folk, men hos oss var det alltså brist på detta! ^^
Jag är riktigt trött i mina ben och fötter. Känns som jag har utvecklat trampdynor efter där skon har tryckt. Vill nog aldrig gå igen i hela mitt liv ^^ Nu lagar J mat, Julia sitter och tittar på barnkanalen (pedagogiskt, jag vet!) och jag...slöar och gör inget meningsfullt alls. Förutom att blogga då ^^

Vi funderar på att ta en liten eftermiddagstur till simhallen imorgon, men vi får se imorgon. Hade varit mysigt och roligt att se hur Julia reagerar. Hon badade ju en del i havet i somras, men hon var ju liksom lite skeptisk till det. Skräckblandad förtjusning liksom. Men vi får se :) Finns ju en liten plaskis för henne om hon inte vill vara i det "djupa" vattnet.



Julia på stranden. (Tror hon fått syn på nåt havsodjur eller nåt) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0