15 september 2011 - Torsdag

Idag har vi inte gjort mycket. Började tvätta kl.11. Enbart sängkläder, filtar och handdukar. Jag slängde in första tvätten medan J vattnade blommorna och fixade lunchen. Sedan fick han ta över tvätten och jag tog Julia på en promenad. Hon fick sova i vagnen eftersom även hennes sängkläder låg i tvätten, och jag behövde ändå komma till Coop och handla hem mat för idag och imorgon. Hon somnade snabbt och sov som en stock hela vägen dit, hela tiden jag handlade och nästan hela vägen hem.

Sedan ringde min soc handläggare och frågade om jag kunde komma till "Kicken" för ett litet möte med henne, min handläggare där samt från AF. Jag uppfattade det som att jag skulle vara där 16:15, så vid 15 la jag mig på sängen för att vila en liten stund. Haft grym huvudvärk efter Julias sparkar hela natteb :/ 20 minuter senare ringer soc och frågar om jag är påväg. Jag hade visst inte hört att hon sa från 15:15 till 16:15 (min telefon har världens uslaste mottagning!), så det var ett snabbt ombyte och sedan bara till att slänga mig upp på cykeln och trampa iväg. Var där typ 15 min efter att hon ringde, flåsandes som en gris! Mötet gick bra. Pratade om "framtiden" lite, så nu har jag massa planer och saker att göra. Hela nästa vecka är fullbokad typ, men det är ju bra. Sjönt när det händer lite saker :)

Nej nu blir det nog en rulle på TV. Som vanligt! :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0