4 oktober 2011 - Walking trough fire

Kungsbacka är inte jättestort, men det känns i fötterna efter att ha promenerat tvärs över. Nästan! Känns som jag har gått på eld, bränner. Men på ett bra sätt :)
Efter Julia var lämnad på dagis gjorde vi i ordning oss och gick sedan iväg. Första stoppet var Stadshuset där jag hämtade ut mina betyg, sedan vidare till kompentenscentrum. Nu ska jag snart börja plugga! :) J ska dit igen imorgon eftersom vi glömde några papper som han måste ha med. Förhoppningsvis kan han också börja plugga innan denna månaden är slut. Skönt!
När vi var klara på kompetenscentrum gick vi vidare till Försäkringskassan och "registrerade" J och sedan hem igen. Landade en snabbis på HM också eftersom Julia behövde en ny mössa. Hennes har mystiskt försvunnit?! ^^

Nu ska vi göra ingenting ett tag innan det är dags att fixa middag om någon timme. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0