25 oktober 2011 - Plugghästar

Nu har vi börjat studera, både J och jag. Känns skönt att göra något och inte bara sitta hemma och vänta på bättre tider liksom. J är nog mest exalterad av oss båda, vilket är helt förståeligt. Har ju suttit hemma i snart 2 år och inte kunnat göra något alls! Så nu, äntligen, är vi på gång! Vi ska lämna in Julias nya schema när hon hämtas om en timma. Nu ska hon få gå hela dagar, varje dag! Känns bra med tanke på att hon trivs så bra på dagis. Hon älskar ju att vara där.
J har varit i skolan hela förmiddagen, medan jag pluggar hemifrån. Eller från skolan, om jag vill. Har dock inte fått gjort jättemycket idag eftersom jag måste ha lite litteratur. Ska till biblioteket imorgon och låna en bok medan den andra kommer med posten i slutet av veckan. Sedan tänkte jag åka en sväng till skolan och skriva ut mina uppgifter eftersom jag hellre har dem på papper än på datorn.

Men nu måste jag röja ordning lite här innan mitt lilla yrväder kommer hem! :)



- Julia visar hur man gör när man pussas -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0