24 oktober 2011 - Två månader kvar till Julafton...

...och bara två månader och åtta dagar kvar till Julias tvåårsdag. Helt otroligt!

Det har inte funnits så mycket att skriva på senaste, och det är så tråkigt att skriva bara för skrivandets skull. Blir ju bara massa tråkigt ordbajs, så kändes bättre att låta bli!
Jag och Julia var i Gbg i tisdags och träffade min faster. Jättemysigt, vi fikade och tittade runt i affärer. Jag köpte en pärm till Jullan att ha på dagis, där de ska sätta in lite bilder osv, samt en fuskpolo. Vi var inte hemma jättesent så jag slängde Julia i ett snabbt bad innan hon fick gå och lägga sig. I onsdags tvättade vi kläder för fulla muggar och på kvällen mådde jag inte bra. Hade så ont i nacken att jag inte ville röra mig! Sa till J vid 22, när vi låg i sängen och tittade på TV, att jag trodde jag skulle bli dålig till morgonen. Kl.03 vaknade jag och hade migrän. Det är inte alltid roligt att ha rätt! Dock var det inte lika intensivt som det brukar vara. Inga kräkningar, och inte det där skärande smärtan som vanligtvis kommer. Men det var mer envist och gick inte över förrän jag gick och la mig på kvällen. Sedan fick J migrän dagen efter! Jag hoppas innerligt att Julia inte ärver det!!

Nu har Julia precis ätit frukost och sitter och tittar på Barnkanalen. Just nu visas barnprogram för döva, Teckenlådan, och Julia är totalt väck! Helt fascinerad av att de pratar och viftar på armarna samtidigt. Undrar vad hon tänker...^^



- "Åh, vart har ni hittat den söta? En sån vill jag också köpa!" (Återkommande kommentar när man är och handlar med Julia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0