12 oktober 2011 - Godmorgon

Jösses vad trött jag var imorse. Väckarklockan ringde 07.30, och trots att jag lagt mig redan vid 23 orkade jag inte ta mig upp. Och Julia var inte heller vaken, så jag låg en halvtimme till. Hon hade kommit in till oss en dryg timme efter vi gått och lagt oss och hon har varit sur inatt! Om J velat krama om henne har hon börjat skälla på henne. Dock var det inga problem om jag gjorde det! Mammas tjej, liksom ^^
Hur som, hon vaknade inte när jag gick upp så jag fixade hennes frukost och fick sedan gå in och väcka henne, vilket inte var så lätt idag. Vanligtvis petar jag lite på henne och hon flyger upp, men idag låg hon och sträckte på sig ett tag innan hon tittade upp och sa "Heej". Hon åt upp hela sin frukost och nu ska hon få ny blöja + kläder och sen blir det att promenera bort till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0